بلینکن: تنش ها در مرز لبنان نباید افزایش یابد حمله حزب الله به ۲ مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی (۷ مرداد ۱۴۰۳) نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان مقاومت | شلیک به بالگرد ارتش اسرائیل در خان‌یونس + فیلم (۷ مرداد ۱۴۰۳) اوکراین: ارتش روسیه ۵۷۴ هزار نظامی از دست داده است پزشکیان در جلسه هیئت دولت: باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی جلوه وفاق ملی باشد جلسه هیئت دولت با حضور پزشکیان برگزار شد رسانه آمریکایی: واشنگتن برای کاهش تنش در منطقه پیام‌هایی برای ایران ارسال کرده است واکنش طیب نیا به انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان محسن حاجی‌میرزایی، رئیس‌دفتر مسعود پزشکیان، کیست؟ + سوابق محمد مخبر انتصاب عارف به معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت رئیس دفتر جدید رئیس جمهوری اسلامی ایران منصوب شد + جزئیات محمدرضا عارف، معاون اول مسعود پزشکیان کیست؟ + بیوگرافی و سوابق محمدرضا عارف به عنوان معاون اول دولت مسعود پزشکیان منصوب شد + حکم انتصاب تمجید ارتش عراق از آموزش‌های نظامی افسران عراقی در دوره‌های عالی نظامی در ایران سازمان ملل: خواستار خویشتن‌داری تل‌آویو-بیروت هستیم رهبر معظم انقلاب: انقلاب اسلامی دخالت در امور کشور را به مردم هدیه کرد | خداوند رئیس‌جمهور عزیز جدیدمان را توفیق بدهد و اهداف عالی را محقق کند + فیلم سخنگوی شورای نگهبان: ریاست جمهوری پزشکیان همزمان با تنفیذ آغاز خواهد شد وزیر کشور در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری: دوره ۳۵روزه انتخابات متأثر از فضای اندوه‌بار شهادت رئیس‌جمهور خدوم و همراهانش بود پزشکیان در مراسم تنفیذ: سپاسگزار رهبر معظم انقلاب و خاک پای ملت شریف ایران هستم | قول می‌دهم با تمام وجود به مردم خدمت کنم+ فیلم متن حکم تنفیذ مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران + فیلم به یاد شهید رئیسی؛ از تنفیذ تا شهادت
سرخط خبرها

توضیحات وزیر کشور درباره سفر زائران به عراق | افزایش ظرفیت اربعین به تصمیم عراق بستگی دارد

  • کد خبر: ۸۰۱۱۰
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
توضیحات وزیر کشور درباره سفر زائران به عراق | افزایش ظرفیت اربعین به تصمیم عراق بستگی دارد
خوزستان وزیر کشور گفت: از طریق دیپلماسی در تلاش هستیم شرایط بهتری را برای سفر زائران در اربعین حسینی به کشور عراق فراهم کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد وحیدی وزیر کشور اظهارداشت: براساس آخرین تصمیمات دولت عراق، سفر به این کشور فقط از طریق مرزهای هوایی امکان‌پذیر است.

 

وی افزود: مسئولان کشور و دیپلماسی ما در فعالیت است تا بتوانیم شرایط بهتری را برای حضور زائران اربعین حسینی در عراق فراهم کنیم‌.

 

وزیر کشور در خصوص احتمال بازگشایی مرزهای زمینی و افزایش ظرفیت زائران برای سفر به عراق، گفت: باید منتظر تصمیم‌گیری دولت عراق در این خصوص بمانیم.

 

وحیدی عنوان کرد: این مساله در اختیار دولت عراق است و این کشور معذوریاتی دارد. ما از طریق دیپلماسی در تلاش هستیم شرایط بهتری را برای سفر زائران در اربعین حسینی به کشور عراق فراهم کنیم.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->